Повні умови

Послуга доступна для абонентів lifecell, що обслуговуються на індивідуальних тарифних планах на умовах усного та письмового договору.

Максимальна сума платежів за усіма транзакціями не може перевищувати таких сум:

  • 12 000 грн (включаючи комісію) протягом календарного місяця
  • 4 000 грн (включаючи комісію) однією транзакцією

Види операцій Платіжного сервісу Paycell, сумарна кількість яких не може перевищувати 5 одиниць протягом календарного місяця:

  • переказ коштів на банківську картку та/або;
  • переказ коштів з метою поповнення мобільного рахунку абонента будь-якого оператора та/або;
  • погашення заборгованості за кредитним договором/договором позики та/або;
  • оплата послуг страхування.

Послугою можна скористатися лише після спливу 8 календарних днів з моменту активації номеру або заміни SIM-картки або зміни тарифного плану.

Запитання та відповіді

  1. Хто може скористатись платіжним сервісом Paycell?

    Платіжний сервіс Paycell доступний лише абонентам ТОВ «лайфселл», що обслуговуються на індивідуальних тарифних планах на умовах усного та письмового договору, які користуються телекомунікаційними послугами lifecell більше ніж 24 години з моменту активації номеру або 8 днів з моменту міграції чи заміни SIM-картки.

  2. Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на місяць?

    Максимальна сума витрачених коштів на місяць в рамках Платіжного сервісу Paycell 12 000 грн (комісія включена).

  3. Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на разову оплату сервісу?

    Максимальна сума витрачених коштів на одну транзакцію в рамках Платіжного сервісу Paycell 4 000 грн (комісія включена).

  4. Я є індивідуальним контрактним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    Так, платіжний сервіс Paycell доступний абонентам ТОВ «лайфселл», що обслуговуються на індивідуальних тарифних планах на умовах усного та письмового договору.

  5. Я є корпоративним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    На жаль, ви не можете. Послуга доступна тільки індивідуальним абонентам передплаченої форми обслуговування.

  6. Я отримав SMS: «Оплата не приймається. Строк дії коду закінчився». Поповнення не відбулось. Що мені робити?

    Спробувати надіслати запит на оплату ще раз. Ви отримаєте новий код підтвердження в SMS. Цей код буде дійсний протягом 15 хвилин.

  7. Оплата була здійснена, але адресат не отримав гроші. Що я повинен робити?

    У SMS є унікальний номер транзакції, який ви отримали після здійснення платежу. З цим номером зверніться до нашого сервісного партнера ТОВ "ФК "Контрактовий дім" за тел. 0 800 60 30 03 (безкоштовно з міських телефонів) або 073 334 33 29 (безкоштовно для абонентів лайфселл).

  8. В який термін зараховується платіж при оплаті послуг?

    Оплата здійснюється в онлайн режимі, протягом 1-3 хвилин.

  9. В який термін зараховуються кошти на платіжні картки?

    Зарахування коштів на банківські картки відбувається в онлайн режимі, протягом 1-3 хвилин, проте з урахуванням свят та вихідних зарахування може тривати до 3-х банківських днів.