Повні умови

Послуга доступна для абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги на умовах передплати відповідно до умов публічної оферти, розміщеної на порталі мобільного платіжного обслуговування.

Здійснення авансового платежа за телекомунікаційні послуги та придбання електронних грошей неможливе, якщо у разі здійснення транзакції залишок на рахунку абонента становитиме менше 3 грн.

Максимальна сума платежів за усіма транзакціями не може перевищувати таких сум:

  • 14 000 грн протягом календарного місяця
  • 62 000 грн протягом календарного року

Запитання та відповіді

  1. Хто може скористатись послугою «Мобільний платіжний сервіс»?

    Послуга доступна всім індивідуальним абонентам передплаченної форми обслуговування, які користуються телекомунікаційними послугами lifecell більше ніж 8 днів з моменту активації номеру або заміни SIM-картки.

  2. Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на місяць?

    14000 грн (комісія включена)

  3. Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на рік?

    62000 грн (комісія включена)

  4. Я є індивідуальним контрактним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    На жаль, ви не зможете скористатись послугою. Послуга доступна тільки індивідуальним абонентам передплаченної форми обслуговування.

  5. Я є корпоративним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    На жаль, ви не можете. Послуга доступна тільки індивідуальним абонентам передплаченної форми обслуговування.

  6. Я отримав SMS: «Оплата не приймається. Строк дії коду закінчився». Поповнення не відбулось. Що мені робити?

    Спробувати надіслати запит на оплату ще раз. Ви отримаєте новий код підтвердження в SMS. Цей код буде дійсний протягом 15 хвилин.

  7. Я отримав SMS: «Запит відхилено. Недостатньо коштів на рахунку. Перевірте обліковий запис і повторіть спробу ще раз. Баланс після оплати повинен бути не менше 3 гривень ». Поповнення не відбулось. Чому?

    Залишок коштів після здійснення оплати повинен бути не менше 3 грн. Перевірте баланс свого облікового запису та переконайтеся, що у вас достатньо коштів для здійснення платежу.

  8. Оплата була здійснена, але адресат не отримав гроші. Що я повинен робити?

    У SMS є унікальний номер транзакції, який ви отримали після здійснення платежу. Зверніться до нашого сервісного партнера (ФК «Контрактовий дім») за тел. 0 800 60 30 03; +38 (044) 537 33 74; +38 (093) 241 00 31.

  9. Як довго платіж надходить до отримувача при здійсненні платежів за послуги?

    Оплата здійснюється в режимі онлайн.

  10. Скільки часу потрібно для того, щоб отримувач одержав платеж при здійсненні переказу на банківську картку?

    Оплата карткою Visa відбувається в режимі онлайн, для інших - до 3 банківських днів.