Повні умови

Послуга доступна для абонентів lifecell, які отримують телекомунікаційні послуги на умовах передплати.

Максимальна сума платежів за усіма транзакціями не може перевищувати таких сум:

  • 6 000 грн (включаючи комісію) протягом календарного місяця
  • 1 200 грн (включаючи комісію) однією транзакцією

Запитання та відповіді

  1. Хто може скористатись платіжним сервісом Paycell?

    Платіжний сервіс Paycell доступний лише абонентам lifecell індивідуальної передплаченної форми обслуговування, які користуються телекомунікаційними послугами lifecell більше ніж 8 днів з моменту активації номеру або заміни SIM-картки. Також сервіс доступний для користувачів спеціальних партнерських тарифів: TRIOLAN, FREENET, TENET, IPNET, LANET, VOLIA, VEGA.

  2. Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на місяць?

    Максимальна сума витрачених коштів на місяць в рамках Платіжного сервісу Paycell становить 6 000 грн (комісія включена).

  3. Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на разову оплату сервісу?

    Максимальна сума витрачених коштів на одну транзакцію в рамках Платіжного сервісу Paycell становить 1 200 грн (комісія включена).

  4. Я є індивідуальним контрактним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    На жаль, ви не зможете скористатись послугою. Послуга доступна тільки індивідуальним абонентам передплаченної форми обслуговування, окрім спеціальних партнерських тарифів: TRIOLAN, FREENET, TENET, IPNET, LANET, VOLIA, VEGA.

  5. Я є корпоративним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    На жаль, ви не можете. Послуга доступна тільки індивідуальним абонентам передплаченної форми обслуговування.

  6. Я отримав SMS: «Оплата не приймається. Строк дії коду закінчився». Поповнення не відбулось. Що мені робити?

    Спробувати надіслати запит на оплату ще раз. Ви отримаєте новий код підтвердження в SMS. Цей код буде дійсний протягом 15 хвилин.

  7. Оплата була здійснена, але адресат не отримав гроші. Що я повинен робити?

    У SMS є унікальний номер транзакції, який ви отримали після здійснення платежу. З цим номером зверніться до нашого сервісного партнера (ТОВ "ФК "АБЕКОР") за тел. 0 800 60 30 03 (безкоштовно з міських телефонів) або 073 334 33 29 (безкоштовно для абонентів лайфселл).

  8. В який термін зараховується платіж при оплаті послуг?

    Оплата здійснюється в онлайн режимі, протягом 1-3 хвилин.

  9. В який термін зараховуються кошти на платіжні картки?

    Зарахування коштів на банківські картки відбувається в онлайн режимі, протягом 1-3 хвилин, проте з урахуванням свят та вихідних зарахування може тривати до 3-х банківських днів.