Повні умови

Послуга доступна для абонентів lifecell, що обслуговуються на індивідуальних тарифних планах на умовах усного та письмового договору.

Ліміти, що застосовуються при використанні Платіжного сервісу Paycell:

  • Максимальна сума платежів не може перевищувати 3 000 грн (включаючи комісію) протягом календарного місяця;

Види операцій Платіжного сервісу Paycell, сумарна кількість яких не може перевищувати 5 одиниць протягом календарного місяця:

  • переказ коштів на банківську картку та/або;
  • переказ коштів з метою поповнення мобільного рахунку абонента будь-якого оператора;
  • Послугою можна скористатися лише після спливу 8 календарних днів з моменту активації номеру або заміни SIM-картки або зміни тарифного плану;

Запитання та відповіді

  1. Хто може скористатись платіжним сервісом Paycell?

    Абоненти lifecell, що обслуговуються на індивідуальних тарифних планах на умовах передплаченої форми обслуговування, які користуються електронними комунікаційними послугами lifecell більше ніж 8 днів з моменту активації номера або з моменту зміни тарифного плану чи заміни SIM-картки.

  2. Яка максимальна сума, яку я можу витратити на місяць?

    3 000 грн (комісія включена).

  3. Я є індивідуальним контрактним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    Так, платіжний сервіс Paycell доступний абонентам ТОВ «лайфселл», що обслуговуються на індивідуальних тарифних планах на умовах усного та письмового договору.

  4. Я є корпоративним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

    На жаль, ви не можете. Послуга доступна тільки індивідуальним абонентам передплаченої форми обслуговування.

  5. Я отримав SMS: «Оплата не приймається. Строк дії коду закінчився». Поповнення не відбулось. Що мені робити?

    Спробувати надіслати запит на оплату ще раз. Ви отримаєте новий код підтвердження в SMS. Цей код буде дійсний протягом 15 хвилин.

  6. Оплата була здійснена, але адресат не отримав гроші. Що я повинен робити?

    У SMS є унікальний номер транзакції, який ви отримали після здійснення платежу. З цим номером зверніться до нашого сервісного партнера ТОВ "ФК "Контрактовий дім" за тел. 0 800 60 30 03 (безкоштовно з міських телефонів) або 073 334 33 29 (безкоштовно для абонентів lifecell).

  7. В який термін зараховуються кошти на платіжні картки?

    Зарахування коштів на банківські картки відбувається в онлайн режимі, протягом 1-3 хвилин, проте з урахуванням свят та вихідних зарахування може тривати до 3-х банківських днів.